Direktlänk till inlägg 23 december 2014

Imoegon gäller det!

Av Jennifer Storm - 23 december 2014 17:32

Hejsan!

Imorgon så är det ju jul. Och jag har städat och hållit på idag. Och nu eller snart så ska jag bya säng saker. Och sen vet jag inte vad jag ska göra.


Och förut så kollade jag under granen vilka paket jag kommer att få. Hehe. Och som jag såg det så kommer jag att få 3 julklappar. Kommer sammanlagt att få 4 efetrsom att vi har ett paket på morgonen också. Och jag har inte så mycket att skriva. Och jag vet att jag skev i går att ni skulle vara berädda på ett långt inlägg. Men så vart det inte. Haha. Men vi sesväll kanske i motgon. Hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Storm - 1 januari 2015 18:05

Hejsan! Idag så är det den första januari. Och fyller år om två dagar. Asså då fyller jag 12år på lördag. Och i går så var det ju nyår. Och jag tyckte att det var jätte kul. Men vi i min familj gjorde inte så mycket. Men vi sköt några raketer. Och ...

Av Jennifer Storm - 26 december 2014 23:12

Hejsan! Jag vet att jag inte har skrivit på mycket på sistonde. men det är bara för att det har vart jul och allt sånt. Jag kommer inte att skriva allt jag har fått. Men jag kanske säga det två sakerna som jag vart mest nöjd med. Och det var mitt s...

Av Jennifer Storm - 22 december 2014 22:02

Hejsan!   Just nu så sitter jag i min säng och skriver på min dator. Och idag så har vi bakat pepparkakor och massa annat gott till julen. Och det är bara 2 dagar kvar. Och som jag skrev i mitt förra inlägg så skulle jag ju städa i morgon. Men ja...

Av Jennifer Storm - 22 december 2014 10:52

Hejsan!   Som jag skrevi går så kanske det kommer att kommer två inlägg idag. Och det kommer det. För att jag vill det helt enkelt. Men idag så händer det inte så mycket. Men idag så ska vi baka peppakaor till julen. Och några flera såklart. Och ...

Av Jennifer Storm - 21 december 2014 21:56

Hejsan!   Idag är det bara 3-dagar kvar. Asså ajg verkligen längtar. Men jag önskar att det var snö här där jag bor. Det snöade lite idag. Och då vart jag ju jätte glad. Men det slutade ganska fort. Och det gick typ bort ifrån marken. Eller hur m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards