Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Jennifer Storm - 1 januari 2015 18:05

Hejsan!

Idag så är det den första januari. Och fyller år om två dagar. Asså då fyller jag 12år på lördag. Och i går så var det ju nyår. Och jag tyckte att det var jätte kul. Men vi i min familj gjorde inte så mycket. Men vi sköt några raketer. Och dt tykte jag var kul. Och så åt vi god mat och gjorde bingo. Vi vann bara en lott. Eller det är alltid nått. Men sen så gjorde vi inte så mycket mer. Och idag så fyller min bästis år. Och hon fyller 12år idag. Och vi ska vara i morgon. Och vi kommer att ta halv 3bussen in till stan. Och så kommer vi att gå lite där. Och den så ska vi kolla på någon bio. Vi vet inte vilken en. Men vi kommer att titta det när vi är där. Men vi har tänkt någon som typ gå halv 7. Eller 7. Ja eller något. Så att vi kommer att vara på stan ett tag. Och det tar typen halv timme att åka dit så klockan kanske är 3 när vi kommer dit. Och sen så kommer vi att äta på stan. Jag tror att det bli donken. Men jag är inte säker. Men vi brukar äta där. Men vi kanske hör i mogon kväll. Och förlåt för att jag inte har varit så aktiv. Men jag har inte vetat vad jag ska skriva om eller så. Men det kanke kommer att komma två inlägg på lördag. Eftersom att jag fyller år. Asså ett på morgonen och ett på kvällen. Och jag tänkte via allt jag fick då. Tänkte göra det med alla min julklappar. Men jag orkade inte.


Men nu så ska jag inte babla mera. Så att vi kanske hörs i morgon igen.hejdå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards